Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden

Dorpshuis de Maire: Voor vele doeleinden geschikt! Heeft u iets te vieren, een bruiloft of verjaardag waar u een gezellige locatie voor zoekt, dan is het dorpshuis van Zonnemaire de gelegenheid bij uitstek. Of wilt u juist samenkomen om bijvoorbeeld een condoleance te houden of  vergaderen met lunch of kleine hapjes? Mogelijkheden genoeg!

Er wordt met al uw wensen rekening gehouden en beheerster Marlène van der Wekken zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Wilt u uw feest volledig verzorgd met hapjes en drankjes: Catering van `De Maire -Van hapje tot buffet`behoort tot de mogelijkheden!

Een beamer en microfoon zijn aanwezig. Dorpshuis de Maire heeft een groot podium en heeft nog niet zo lang geleden een nieuwe sfeervolle uitstraling gekregen, maak eens een afspraak om onze mooie locatie te bekijken: Marlène van der Wekken: 06-22022555

Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden Dorpshuis de Maire: geschikt voor vele doeleinden